Inspirerande blogg

Ibland får man tips om, eller hittar av en slump, en ny trevlig och inspirerande pysselblogg som man vill dela med sig av. Jag tar gärna emot tips. Och här är en som jag blivit tipsad om - Æ Design. Du kan beställa smyckena som visas där, eller låta dig inspireras till eget skapande. Der finns både enklare och lite knepigare saker. De här underbara syrenklasarna (handgjorda av fimolera) hör kanske till det mer knepiga ...

Medan örhängen med sötvattenpärlor är på mellannivå.
Änglar med olika kjolar hör till det lättare. Varianten med metallkjol är ju lite annorlunda, det ska jag nog ta och prova, det var längesen jag gjorde änglar. Just såna här pärlhattar har jag ju inte, men det kan kanske passa med dessa koner.
Jag lägger in Æ Design i min blogglista här till höger, så hittar du dit senare också.
 

Read Comments

0 kommentarer: