Nya strasspärlor och en silverpärla med nät

Några nya strasspärlor har jag. Jag visade ju ett par örhängen med de med ljusblå strass tidigare, så nu ska jag presentera dessa pärlor och några i andra färger. De som jag visat tidigare finns här.
De här i guld med klara stenar är superglittriga - det var omöjligt att få fram på bilden - de är hur tjusiga som helst! Tyvärr har jag bara 10 st av dessa. De är 8mm stora och kostar 3 kr/st.
Ilver med svarta stenar visade jag i förra inlägget i storlek 8mm. Nu har jag också den kombinationen i storlek 12mm. De kostar 5 kr/st.
De här i silver med vinfärgade stenar och de med ljusblåa, är 10mm stora och kostar 4 kr/st.

De här med stenar i olika färger är 8mm stora och kostar 2,50/st.
Och så lägger jag in de här silverfärgade pärlorna med nät. Nätet ligger utanpå kulan, de är inte gjutna med nätmönstret (vilket innebär att det kan finnas ett och annat trasigt nät i samlingen). Pärlorna är ca 7-8mm stora och kostar 1,50/st. Likadana finns också i guld.

Read Comments

0 kommentarer: