28 mars 2010

Välkommen!

Hej och välkommen till Miris Skaparlustas blogg.
Nu ska jag äntligen komma igång med den här bloggen. Det kommer att ta tid ock krävas en hel del inlägg innan butikens hela nuvarande sortiment presenterats med både bilder och priser. Särskilt smyckeavdelningen blir en lång process, så ha tålamod. Nya varor kommer förstås att presenteras omgående, liksom annan aktuell information.
Avdelningen ”Tips och idéer” hoppas jag ska kunna bli en sida som stimulerar din skaparlusta. Bilder och en del instruktioner som både inspirerar och instruerar, och även länkar till andra roliga och nyttiga bloggar och webbsidor lägger jag in under den rubriken.
Lite funderingar om att sälja online har jag också. Sådant som inte väger så mycket, t.ex. pärlor och andra smycketillbehör, kan ju skickas med posten utan att det blir för stora portokostnader. Skulle det visa sig finnas intresse, så kan det längre fram bli aktuellt med en webshop av något slag så det blir smidigare att beställa. Men först ska jag försöka få ordning på den här bloggen, så det är väl bäst jag sätter igång...

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...