Gästpysslare



Jag tänkte ha en avdelning med bilder på mina gästpysslares alster. Först ut är Maja och Oscar - ett par underbara barn som det är ett absolut nöje att få ha på besök. Maja - en blivande designer - gjorde ett set med halskedja och örhängen till sin mamma (hon har hunnit fylla år nu så jag kan visa bilderna). Vill du göra något liknande så kan jag berätta att det stora halsbandshänget (med fem öglor) kostar 5 kr, blommorna (finns i olika färger) kostar bara 50 öre styck. Övriga delar kommer att presenteras inom kort.
Oscar gjorde ett konstfärdigt spindelnät denna gång med sötvattenspärlor (han har tidigare också gjort ett halsband till sin mamma, men då hade jag inte kameran med).
Om du har gjort något med material som du köpt hos mig (åtminstone delvis), så kan du fotografera det och skicka bilderna till mig så kan jag visa dem här på bloggen (vill du inte sätta ut ditt namn får du vara anonym).

Read Comments

0 kommentarer: