Örhängen att köpa färdiga

Åter till butiken efter en liten utflykt i datorernas fantastiska värld.

Även om jag gärna vill tro att alla människor gillar att pyssla, så har jag hört ryktas att det inte är så. Och jag har faktiskt lite färdiga saker att sälja också - t.ex. dessa läckra örhängen. För dig som verkligen vill göra örhängena själv, så kan ju bilderna vara till inspiration ...


Det finns bara ett par av varje modell, så skynda på om du vill köpa. De kostar endast 25 kr paret. Bor du en bit bort så kan du mejla eller ringa och beställa, så kan jag skicka dem med posten. De väger inte mycket så de går på 6 kr i porto - det kan t.o.m. gå två par på det portot (det är på gränsen). Om du beställer för 125 kr eller mer så blir det fraktfritt. Jag kommer att presentera fler saker som kan beställas allt eftersom. Måste kanske ha någon typ av varunummer också så det blir enklare. När det gäller de här örhängena kan vi ju numrera dem uppifrån och ner. Min mejladress och telefonnummer hittar du på Informationssidan.

Read Comments

0 kommentarer: