28 feb. 2011

Elins armband

Jag fick några bilder från en av mina postorderkunder, Elin O i Vallentuna, på armband/klockarmband hon gjort med material hon beställt från mig. Så låt dig inspireras av hennes bilder.
 Det här tyckte jag blev himla snyggt! Med mirakelpärlor, stora 5-radiga mellandelar, små randiga mellandelar (som i det gröna magnetarm/halsbandet, 6x4mm 25-pack/8 kr), stavpärlor (hade hon själv, men jag har i mixade färger) och ett 3-radigt magnetlås, på memorywire.
 Ett smyckeur med rosa glaspärlor, rektangulära små mellandelar och det 3-radiga magnetlåset.
Mera mirakelpärlor - visst är dom läckra - hon fick verkligen fram lystern på bilden! Samma mellandelar som i det förra plus en annan variant och 4-radiga mellandelar. Det här är trätt på elastisk tråd.

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...