Mirakelpärlor

Mirakelpärlor i massor av färger! Jag har med viss möda sorterat upp dem och det blev minst 25 färger/nyanser! De finns i tre storlekar.
4 mm 25 öre/st, 10 st/2 kr, 25 st/4 kr, 50 st/7 kr
6 mm 50 öre/st, 10 st/4 kr, 25 st/8 kr, 50 st/14 kr
8 mm 1 kr/st, 10 st/8 kr, 25 st/16 kr

Ovala risformade mirakelpärlor 11x7mm. De kostar 1,50/st.
 

Dropparna är ca 15x8mm stora och kostar 2 kr/st
Uppdatering 110602: Jag har fått hem droppformade i mindre storlek - 10x6mm - som kostar 1 kr/st.
Här ser du båda storlekarna tillsammans för en jämförelse.

Read Comments

10 kommentarer:

Mella sa...

Hur gör man om man vill köpa mirakelpärlor av dig? :)Har du någon webbutik?

Miri sa...

Skicka ett mejl till mig och skriv vad du vill beställa. Mejladressen hittar du på informationssidan (längst upp till höger).

lopplisa sa...

God kväll i stugan!! Vet att detta inlägg har några år på nacken.. undrar ändå om du kanske har några mirakelpärlor kvar, 6 mm? Det gäller gröna (gärna åt det mellangröna hållet, lite Granny Smith-liknande. Jag är också ute efter några beiga pärlor, samma storlek och gärna av samma stuk eller liknande. Har du något sådant månntro?? /Pia

Miris Skaparlusta sa...

Guten Abend Pia! Jag har då och då fyllt på mirakellagret så det finn en del 6mm. Beroende på hur många pärlor som önskas så har jag i alla fall några olika gröna nyanser och några beige/champagnefärgade. Jag mejlar dej med några bilder så kan du få en hum om hur dom ser ut.

Margaretha Johansson sa...

Hej
Har du kvar mirakelpärlor, om, vilken storlek?
Mvh
Margaretha

~Hjärterdam~ sa...

Ursäkta, men vad är mirakelpärlor? 😄

~Hjärterdam~ sa...

Ursäkta, men vad är mirakelpärlor? 😄

Miris Skaparlusta sa...

Mirakelpärlor kallas så, inte för att dom utför några mirakel, utan för att dom har en speciell lyster som i vissa ljusförhållande gör dom närmast självlysande.

Helen Furuhäll sa...

Hejsan, säljer du ännu mirakelpärlor?
Hälsningar Helene

Miris Skaparlusta sa...

Jag säljer ingenting längre, men du kan köpa på Ebay. Här är en länk direkt till miracle beads.