27 feb. 2011

Bronsberlocker och kedja

 Äntligen har jag fått tag i lite berlocker i brons. Tre olika hjärtan enligt bilden. Nr 1, (måste kolla måtten), kostar 3kr/st. Nr 2, 15x15mm, 3 kr/st och nr 3, 18x16mm, 2 kr/st.

 Telefon av äldre modell, 17x12mm, 3 kr/st.


Fjäril, ca 17x13mm, 2 kr/st. (en större kommer sedan)
En berlock i form av en mugg med pysselverktyg, den kunde jag ju inte motstå! 19x13mm och priset 4 kr/st.
Och kolla in dessa söta gunghästar! Jättefina och originella berlocker. Måtten måste jag kolla upp, men priset är i alla fall 5 kr/st.
 

Några lite större bronshängen är på väg, så det blir ett nytt inlägg senare. Här är en förhandstitt - storleken visas inte i rätta proportioner i förhållande till varandra på denna bild. Ugglan är störst, hela 55x35mm. Yes och No är ca 25x20, hundskattbrickan 31x24mm och fjärilen 39x27 så den är rätt stor också (det är de uppgivna måtten, men jag får ju kolla när jag har dom).
 
Uppdatering: Hängena på bilden har nu kommit och finns här. Kolla också de söta Bronsfåglarna.

En bronskedja har jag också fått. Länkarna är 5,5x3,5mm och priset endast 2,50/dm.
Undrar om jag har några bronsfärgade bindringar? Det får jag nog kolla upp ... Bronsfärgade hattpinnar har jag i alla fall och dom kan ju i nödfall knipsas av och böjas till ringar ...

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...