18 nov. 2011

Lördag i Bolidengården

Höll alldeles på att glömma att nämna att jag kommer att ha stängt butiken nu på lördag (19/11). Jag kommer att vara i Bolidengården tillsammans med en massa andra hantverkare, t.ex Eva (Tant Grön) och Aina (Pärlemor). Vilka fler som kommer vet jag inte, men det blir också fikabuffé, ponnyridning och fiskdamm, så det ska nog finnas något för alla att göra/titta på.
Om du inte vet var Bolidengården ligger, så är det ändå inte så svårt att hitta. Kör Finnforsvägen genom Boliden och vid södra änden av den inte så stora sjön Sidtjärn ligger huset (kolla Ainas blogg för en bild av själva huset). Tillställningen drar igång klockan tolv och varar till klockan fyra på e.m.

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...