26 nov. 2011

Stor silverkula och tre hängen

Stora silverfilgreebollar -20mm. Eftersom dom är ihåliga och av tunn metall är dom väldigt lätta trots storleken. De kostar 4 kr/st.
Stort silverfärgat berlockhänge, 27,5x24mm, av kraftig metall. Det kostar också 4 kr/st.
Hängefäste som jag satte blomhänget på kostar 2 kr. Flätad rem finns färdig i olika färger, eller på metervara i svart och mörkbrunt.
Hänge med ängel, 29x25mm. På baksidan är motivet intryckt så det blir inte kompakt och tungt. Även detta kostar 4 kr/st
Berlock/hänge med budskapet "Följ dina drömmar", 21x14mm. Dubbelsidigt och kompakt så det är lite tyngre. 4 kr/st.
Några mindre berlocker med inspirerande budskap hittar du här.

2 kommentarer:

Saara - 20 år med syndromet Klippel trenaunay sa...

Hittade din blogg idag och har kollat runt en del. Måste verkligen säga att du har en mysig blogg! :) Dessutom väldigt fina pyssel. Imponerad är jag! Kram på dig!

Miris Skaparlusta sa...

Tack Saara för din vänliga kommentar! jag var tvungen googla på ditt syndrom, och det är ju en riktigt otäck sjukdom upptäckte jag. Jag kollade på din blogg också och ser att du kan ha det ganska jobbigt med många sjukhusbesök. Men du verkar ha ett gott humör ändå, och jag hoppas att du snart blir bättre och slipper ha så mycket besvär. Kram från Miri

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...