Guld och silver - 2-radiga med strass

 En ny guldfärgad 2-radig mellandel med strass. Mycket snygga - mer guldglimmer än bilderna visar!
 De är 16x13mm stora och kostar 5 kr/st. Jag har en annan 2-radig guldvariant som jag visade tidigare och ser ut så här: (2RS 3 - guld)
Ett armband där jag använde dessa, tillsammans med turkosa glaspärlor, ser du här. (2RS 2 - guld)
 Nu har jag också silverfärgade i den modellen. De är (liksom de guldfärgade) 12x12mm stora (från spets till spets tvärsöver) och kostar 4 kr/st. (2RS 2 - silver)

Urtjusiga silvriga 2-radiga med en strass-sten i mitten som jag visat tidigare.
De finns i silver och guldfärg. De är 14mm i diameter och kostar 4 kr/st. (2RS 1- silver, 2RS 1- guld)
Mer om dessa och ett armband gjort med de silvriga hittar du här.

Read Comments

1 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt