2 juli 2010

Urtjusiga mellandelar för två-radigt


Dessa 2-radiga blomformade mellandelar av tibet silver är ljust silverfärgade och har en "diamant" i mitten. De är så otroligt vackra! Storleken är ca 14mm i diameter och de kostar 4 kr/st.
Varukod vid beställning (2RS 1- silver)
 Jag gjorde ett armband med dessa mellandelar kombinerat med svarta biconer.
Till detta armband använde jag ett magnetlås. Magnetlås är suveräna om man tycker att klolås är för knepiga att få grepp om - och man inte har en händig medhjälpare. Nu har jag inte så många hemma, men fler är på väg. De är förstås lite dyrare än klolås, men som sagt väldigt praktiska.
Fler smyckeidéer med dessa silvermellandelar finns här.
Fler 2-radiga mellandelar med strass, i både guld och silverfärg finns här.
Uppdaterat 111105: Nu har jag guldfärgade också!
Varukod vid beställning (2RS 1- guld)

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...