Tänder, grodor, vargar och andra hängen

Några nya hängen och berlocker som jag fått hem nu efter att ha börjat köpa in lite efter sommaruppehållet.
Huggtänder av cat's eye-glas. Finns i några olika färger och nyanser. Gadden är ca 30mm lång + ögla och fäste. Det här hänget kostar 5 kr/st.
 För flera måndader sedan fick jag några sådana här grodor, men dom försvann spårlöst tämligen omgående. Jag misstänkte att dom följt med någon ut ur butken utan min vetskap, men så röjde jag i en låda och där - Surprise! - låg dom! Så jag tog fram dom och dom blev slutsålda på en dag (det var bara 5 stycken). Men då beställde jag nya, så nu har jag ett gäng ändå.
Dom är av silverfärgad metall (tibetsilver) och har gröna strasstenar på ryggen. Själva grodan är 15x17mm stor. Totalt höjd på hela hänget blir ca 30mm. Vill man så kan man ju ta bort hängefästet om man t.ex vill göra örhängen istället. En groda med hängeföste kostar 8 kr.

 Ylande vargar. Riktigt fina dubbelsidiga berlocker, ca 25x20mm stora, av metall. De kostar 4 kr/st.

 Hänge av silverfärgad akryl med en stor strassten i några olika färger. 30x17mm stor (inkl öglan) och kostar 3 kr/st.
Hello Kitty på en bevingad enhörning. Söta berlocker för alla Hello Kitty-älskare! Emaljerade i tre färgvarianter - röd, blå och svart. Baksidan är blank metall. Storlek ca 25x22mm. Den kostar 4 kr/st. En annan Hello Kitty-berlock finns här. Jag har också många fler berlocker och hängen, både djur och annat.

Read Comments

0 kommentarer: