16 feb. 2011

Klaras smycken

Idag hade jag ett gäng pysseltjejer på besök. Tyvärr hann jag inte ta kort av allt de gjorde, det blev lite stressigt när de måste gå hem. Men jag hann i alla fall med Klaras smycken.
 De här tjusiga örhängena gjorde hon till .... (jag kanske inte ska avslöja det, ifall det ska bli en senare överaskning). Hon använde två metallhängen som hon fäste strassberlocker på och satte på örkrokarna - visst blev det läckert?
Hon är väldigt flink i fingrarna när det gäller att fästa berlocker och annat med små bindringar, och på bara några minuter fixade hon dessa två bästa-vän-armband - ett till sig själv och ett till bästisen Maja (som också var här och inte fick tjuvkika när Klara knåpade på dessa. De gick hem med var sitt armband på armen.

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...