9 juli 2010

Magnetlås - perfekt till armband

Nu har jag fått hem mer magnetlås! Har du som jag suttit och svettats över hur knepigt det är att knäppa på sig ett armband själv, då kan jag verkligen rekommendera dessa magnetlås. Det är starka magneter - det gick inte att lägga ut några en liten bit från varann för fotografering, närmare än 3 cm och det låter "smack" så sitter de ihop. Det är alltså ingen risk att ett sånt här lås går upp, man får faktiskt ta i ordentligt. Har du armband som du knappt använder bara för att det är för besvärligt - kom in och byt lås, det går snabbt. Naturligtvis passar magnetlåsen lika bra för halsband.
Jag har nu två modeller. De med räfflad kant är ca 14x8mm stora och kostar 8 kr/st. De andra är lite mindre, 12x6mm, och de kostar 6 kr/st.
Små guldfärgade magnetlås, ca 11x5mm stora, kostar 6 kr/st.
Uppdatering: Magnetlås för treradigt och lås för smyckewire.


Det treradiga är 20mm långt och kostar 10 kr/st. Låset för smyckewire är hopsatt 10x5mm och kostar 5 kr/st.

Dessa två varianter kan du läsa mer om här.
Ett fyrkantigt magnetlås för treradigt.
Det är ca 15x16mm och kostar 10 kr/st.

2 kommentarer:

Max Payam sa...

Hej
Hur köper jag dessa magnetlås?
Tack
mvh Max

Miris Skaparlusta sa...

Hej Max!
Skicka ett mejl (adress på Informationssidan uppe till höger) och skriv vilka lås du vill köpa.

Mvh Miri

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...