Organzahalsband




Jag passar på att lägga upp de här halsbanden nu medan jag har lite ork - jag hade bilderna färdiga. Sådana här halsband har ju varit populära ett bra tag, och förhoppningsvis är de fortfarande gångbara. De består av ett organzaband och fyra strängar vaxad bomullstråd. De har klolås och är ca 43 cm långa + 5cm förlängningskedja. Och som du ser på bilden så finns de i en massa färger. Till halsbandet kan du göra hängen av olika slag, gärna ganska stora. På det gröna satte jag tibetilverhänget med fem öglor och i det satte jag ett stort snäckskalshänge. På det röda halsbandet satte jag ett stort glashänge. Jag har några olika varianter av såna här glashängen, olika former och olika färger, och de kostar bara 6 kr/st. Ett blomformat ser du här.
Halsbanden kostar endast 5 kr/st så du kan kosta på dig några olika färger ...

Read Comments

0 kommentarer: