15 juli 2010

Några nya "köpes"-armband







Är du inte jätteroad av att göra egna smycken, så har jag ju en del färdiga som du kan köpa - både "köpes"-smycken och en del som jag knåpat ihop. De jag själv har gjort är mest tänkta att vara till inspiration, men de kan köpas. Här är några "köpes"-armband. De fyra första består av olika delar av tibetsilver och några pärlor. De tre bredare kostar 99 kr och det enradiga med blå pärlor kostar 89 kr. 
 Det med fjärilar kostar 89 kr.
Även dessa armband kan ju inspirera till egna skapelser - särskilt de med tibetsilver-delar, eftersom jag har en hel del sådant. Jag blev så inspirerad så jag gjorde ett armband i rött och orange och några av tibetsilvermellandelarna.

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...