Testar en ny app i mobilen

Nu när jag har fått mej en riktig smartphone så är det ju kul att ladda ner några roliga appar. Och så måste man väl försöka ta några selfies. Och då man inte är särskilt tjusig i original, så kan ju en selfieförbättrande app komma till pass. Jag hittade en som heter YouCam Makeup. Och jag blev som en ny människa, haha! Jag ska inte ens visa originalbilden, men jag har halvkort rakt hår och sminkar mej inte.

Håret (utom luggen)och makeupen är alltså helt en produkt av denna app.

Read Comments

6 kommentarer:

Monika Jakobs sa...

Fast jag såg dig längre ner i bloggen 😀

Miris Skaparlusta sa...

Ja just ja, där visar jag mitt rätta jag, hm.

lopplisa sa...

Just det! Där var du ju tillsammans med blivande svärdottern :) Det är väl bara håret som ser fejkat ut i appen!! Makeupen tycker jag ser hyggligt naturlig ut! Själv har jag en Nokia (smartphone), men inte har jag hittat några särskilt roliga appar till den. Inte ens SJ:s app finns att ladda ner! Måste väl byta till en smartare smartphone.

lopplisa sa...

Greetings from Svalöv! Kallt, blåsigt - ömsom regn, ömsom sol och aldrig helt molnfritt hitintills. Håller mest till framför en dator ändå.. inomhus.. Går ju kurs i Illuststrator. Läget själv?

Miris Skaparlusta sa...

Men att du hittar på att sätta dej på skånska slätten för att rita i datorn! Hur går det med språket, måste kursen hållas på engelska för utbölingar som dej, hehe? Vädermässigt verkar det ju vara som här, blandade skurar. Jag sitter i alla fall mest framför datorn också - jag har blivit med facebook trots att jag aldrig skulle gå med där. Så om du har nån egen (eller falsk) identitet kan du ju vänförfråga mej - Miri Lundkvist - bara jag vet att det är du annars blir jag inte vän med vem som helst.

lopplisa sa...

Tyvärr skulle jag aldrig rekommendera mig själv som Facebookvän :) Har ett konto, men skriver aldrig någonting och går knappt in där över huvud taget. Tack för erbjudandet dock och jag lovar att återkomma om jag skakar igång en Facebooktillvaro någon gång! Nja, jag råkade nog bara ut för riksskånska som tur var. Så gott som begripligt så snart sammanhangen var tydliga :)