God Jul !


Read Comments

6 kommentarer:

lopplisa sa...

God jul till dej med! Du har fått fart på pyntade ser jag!! Mysigt! Själv ska jag bara genomleva morgondagens överdåd av käk och godsaker.. Hoppas återfå sans redan på juldagen och köra hälsokost till nyår!

Miris Skaparlusta sa...

Jo, det var snabbpyntat! Krukan med jularrangemanget hittade jag stående i källartrappen (!) Den har stått där minst ett år. Hur den hamnade i min ägo har jag ingen aning om (demens?)!!! Snögubben gjorde jag nåt annat år ...
Ät inte ihjäl dej, Lopplisa!

Eva sa...

GOD JUL MIRI

myrica sa...

Vill Önska dig ett Gott Nytt År
kram

lopplisa sa...

Gott Nytt År!! Hoppas du har haft det trevligt med grabben och morsan!! Testade själv att göra en "julskinka" på kålrot detta år. Den blev uppskattad, griljerad som en skinkegrisskinka. Tänkte tipsa om det, men du kanske redan har provat? Ha det fint!

Miris Skaparlusta sa...

Julafton förflöt under lugna och trivsamma former utan överätande. Jag har inte provat kålrotsjulskinka fast jag har hört talas om den varianten. Jag hade beställt med Tim att köpa en vegansk julsk*nka, men den var en besvikelse, kålrot hade nog smakat bättre.