1 nov. 2014

Ugglor och Nejlikor

Även om det mest har blivit gummisnoddar på senare tid, så har jag också beställt ett par andra saker. Bara för att dom var fina - jag vet inte vad jag ska ha dom till ...
Uggleknappar av trä. Hur söta som helst i olika färgkombinationer (baksidan är vit), ca 3,5 cm höga. Det finns andra varianter också. Jag köpte dom på ebay - här.
Och dom här bandnejlikorna är ju riktigt läckra! Hos samma säljare som ugglorna och där finns också en hel del satinrosor i olika modeller och färger.
Ca 3 cm i diameter.

Eftersom jag slutat sälja för postleverans så har jag alltså länkat till var dessa ugglor och blommor finns att beställa. För den som bor i Boliden med omnejd så går det förstås att köpa från mej. Jag har 50 uggleknappar och 12 rosor och jag tar 3 kr/st för knapparna och 4 kr för rosorna.

Visserligen ser det ut som om jag stängt ner butiken, för jag har tagit bort allt från skyltfönstren och på dörren, men det går att ringa eller komma förbi och ringa på dörren (men inte före kl 12) så min butik är numera bara för de som redan vet att den finns ...

1 kommentar:

lopplisa sa...

Fina! En uggla skulle man ju kunna sy fast i en kappa/jacka som en permanent brosch ju!! Ja, bodde jag i närheten skulle jag definitivt var kund i din butik!! Och hoppas du inte snöar inne nu när vintern är i antågande!! Broddar på!

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...