22 apr. 2014

Bandarmbandsvariant

Problemet med att välja vilket band som skulle vara i mitten och vilket som skulle hamna på kanten löste jag genom att byta färg efter varje dubbelknut. Så här blev den varianten.
 Jag använde dom resterande 10mm-banden (förutom ett gult och ett svart som jag sparar ifall nån SAIK:are vill göra ett eget armband).
 Dom är knutna på remsor från saftflaskan och i övrigt gjorda som dom andra banden med bandfästen och klolås.
 Vinrött och lila.
 Grönt och blekgult, samt ljusrosa och brunt.
Här är alla ripsbandsarmband, so far. 

2 kommentarer:

myrica sa...

Armbanden är ju så himla fina.
Ha en bra dag
kram

lopplisa sa...

Iögonfallande att se armbanden ihop! Iofs också fina solo förstås! Men du, knyt ihop navelsträngen igen så att sonen inte har så stor rörelsefrihet vettja! Verkar lugnare så.. men skämt åsido har han säkert ärvt lite vett från morsan sin. Det kommer säkert gå bra!

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...