7 dec. 2013

Örhängen med bling

När jag var ner för att ta in flaggan i eftermiddags så låg dom där blingiga dropparna kvar på bordet där jag fotade dom häromdan. Dom där turkosa lite mindre dropparna glittrade väldigt frestande så det blev att göra ett par örhängen igen.
 Till dom här använde jag samma skrynkliga ringar som till månörhängena. På dom band jag fast några små vita pärlor och de turkosgröna dropparna med silvertråd.

Kan bli nåt att ha till julen om jag hittar nån lämplig klädsel att matcha med.

2 kommentarer:

lopplisa sa...

Tjusiga örhängen!! Spännande de där dropparna! De ser läskande goda ut. Lämplig klädsel?? Tights och magtröja!

myrica sa...

Inte dumma alls, snyggt .
HA en härlig advent.
kram

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...