23 juni 2013

Smaskiga pärlor

Det var länge sedan jag fick något nytt till butiken för jag har ju trappat ner och har dessutom alldeles för mycket ändå. Men jag behövde fylla på med några pärlor som var slut, nämligen äggformade fimopärlor. Dessutom köpte jag några akrylcat's eye i samma form för jag är rätt svag för den härliga lystern dessa pärlor har.
Smaskiga pärlor!
Dom här är lite mindre än dom jag hade förut, ca 15/15,5x10,5mm. Dom kom i en massa härliga färger och mönster! Pris 1,50/st.
Dom här karamellerna är ca 13x10/14x11mm stora och kostar 1 kr/st.
Med elastisk tråd och några små daisies blev det ett snabbgjort armband.

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...