6 apr. 2013

Vad har jag gjort för ont för att bli så hatad?

(Bild från blogworld)

Nån gillar visst inte mej. Jag fick just en anonym kommentar på det här inlägget Som lyder så här: "hej du är den värsta mäniskan på hela jordklotet simfinn så det ska du koma ihåg stor oc äckliga kramar frpm"
Är det vad som kallas näthat? Attack från ett nättroll? Jag får erkänna att jag inte tog denna kommentar särskilt hårt, eller ens på allvar - jag flinade faktiskt, för det liknar ju mest ett skämt - och du borde lära dej stava bättre! Nog finns det säkert en och annan som är sur på mej, men att nån skulle på allvar tycka att jag är värsta människan på hela jordklotet, så taskig är jag väl inte! Och vad är simfinn? 
Frågan jag ställer mej är om jag ska låta kommentaren ligga kvar eller om jag ska ta bort den? Som bloggägare har jag ju rätten och möjligheten att censurera kommentarer som är otrevliga. Jag tror jag låter det ligga och så skriver jag en svarskommentar.

3 kommentarer:

Åsa.Li sa...

Jag skulle ta bort den. Såna idiot kommentarer förtjänar inte ens ett svar.

lopplisa sa...

Släng skiten!! VA?? Går man i taket för det inlägget, har man nog problem i största allmänhet med det mesta och lite till! Fattar nada?

Susanne Johansson sa...

släng de! Så elakt skrivit :( Jag får varje vecka ett sexmail på ett speciellt inlägg som är på norska. jag raderar dem alltid. det är tur att jag har godkänd kommentarer innan de publiceras.

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...