Uppdaterade sidor

Jag insåg att jag inte uppdaterat sidorna med armbandsidéer, halsbandsidéer och örhängesidéer på länge. Det är alltså dom sidor som du hittar här uppe till höger under rubriken Sidor. Dessa sidor är till för att man lättare ska hitta inspiration till just armband, halsband eller örhängen, utan att behöva traggla igenom hela bloggen.
Det tog en bra stund att uppdatera - åtminstone örhängessidan var inte uppdaterad sen i januari!
Här är ett litet axplock från dessa sidor ...

Treradigt med olika pärlor och berlocker.
Metallbokstäver och svart sammetsband.
Guldknappar och pärlor.
Med rosa pandorapärlor.
Pärlfransar.
Treradigt.
Helt i metall.

Jag ska också se till att få ut mer på Miri Original-bloggen. Där kollar man om man vill köpa några av mina smycken. Fast det går ju att mejla direkt om du hittar något på den här bloggen som du vill köpa. Det var ett diskret julklappstips ...


Read Comments

2 kommentarer:

myrica sa...

Så många härliga smycken du gör, jag gillar stilen på dom.
HA en bra dag
kram

Miris Skaparlusta sa...

Tack Myrica!