24 nov. 2012

Undrar vad mina grannar skulle tycka ...

Jag blev inspirerad av den här videon ...
Man kanske skulle piffa upp huset i vintermörkret med lite ljusdekorationer! Och jag skulle naturligtvis sätta upp högtalare så jag kan spela den här låten för hela kvarteret också! Jag är helt förälskad i "Gangnam Style" och kollar originalvideon nästan varje dag! Det är en suveränt uppiggande låt och videon är rolig att se också - kolla killen i hissen!
När jag först hittade den så var det något på 300 miljoner!! klick på den - i skrivande stund är det uppe i 805 055 375 !!! - den har nog nått 1 miljard innan jul!
Nu måste jag upp och studsa - man kan ju inte låta bli .... Opa gangnam style ...

2 kommentarer:

Susanne Johansson sa...

GILLAR !!! Har hört låten mycket på radion och tycker den är superbare! Men har aldrig sett videon dörren nu.

Susanne Johansson sa...

Videon föraren nu skall det stå på slutet :)

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...