15 nov. 2012

Rhinstenspärlor

Rhinstenspärlor i nya färger. De är 11-12mm stora och kostar 3 kr/st.
De vita längst upp har jag 20 av (hade en större modell men dom är slut). De övriga nya färgerna har jag 10 av vardera, så det räcker om man vill göra ett armband i shamballamodell. Riktiga shamballapärlor är ju ganska dyra, så de här är ett billigare alternativ.
Vita, orange, guldcerise (finns också större), blåturkos, rosa.
Lila, gul, "hallon", svart.

Jag har kvar en del av de som jag tidigare visade tidigare i detta inlägg,  så bara för att ha alla rhinstenspärlor i ett inlägg kommer dom här också.



Blå 10mm kostar 2 kr/st.

Ljuslila 12 mm kostar 3 kr/st.
Glimmande i guld och ceriselila. De är 13,5mm stora och kostar 4 kr/st.

Gröna 13,5mm - 4 kr/st.
Mixade färger, ljusrosa och "gunmetal" (gråsvart).
 De ljusrosa är 10mm stora och kostar 2 kr/st.

 Dom här har rhinstenar i olika färger och är 12mm stora. 3 kr/st.
 Metalliskt gråsvarta, 14mm stora. 4 kr/st.

Rhinstenspärlorna finns också i form av pandorahängen.

1 kommentar:

myrica sa...

Vilka härliga pärlor, du har där och ett nice arband.
kram

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...