Emaljerade berlocker

Fina emaljerade berlocker.

De här har jag bara en av varje av. De är försedda med ett litet klolås så dom kan enkelt knäppas fast på en kedja. De kostar 4 kr/st utom Musse Pigg som kostar 5 kr.
Jag anger mått på några av berlockerna, måttet gäller själva berlocken utan klolås. Klolåsen är ca 12x6mm.
Den vita katten är 23x18mm.
Jordgubben är 20x25mm stor.
Nr 6 - svanen - är såld - den satte Lina på sitt armband.
Uppdatering 120925: Den svarta katten är såld.
Pandan är 25x20mm.
Spegeln är 32x15mm.


Musse Pigg är 40mm hög.
Dom här har jag också bara dom på bilden av. Blomma 34mm, Bambi 30mm hög, Hello Kitty 30mm. Dom kostar 4 kr/st.
Här är två andra modeller på Hello Kitty-berlocker som jag visat tidigare och som jag har några kvar av. De kostar också 4 kr/st.
Hello Kitty på en enhörning Storlek ca 25x22mm.
Hello Kitty med nalle. 26x17mm stor.
De vita hundarna har jag fler av. De är 27x28mm stora och kostar också 4 kr.
De här arga fåglarna (angry birds) har jag visat tidigare, men lägger in dom här också. 30x22mm stora, 4 kr/st.
Söta bin och peace-berlocker - några finns kvar.
Några enstaka fjärilar har jag kvar också. Andra fina färgglada hängen är babushkorna och fåglarna. Och de hjärtformade och runda med snirkligt mönster.

Read Comments

0 kommentarer: