I väntan på 23 paket ...

Nu går jag i väntans tider - 23 paket på väg,  men inget fick jag idag, snyft ... För att dela med mej av mina väntansvåndor så kommer här ett litet axplock av vad som är på väg ...

 Jag har ju diverse kattberlocker, men inga hundar, så nu har jag beställt några sådana här ...
 Hoppets symbol, ankaret är också på väg ...
Tufft robothänge!
 En del band i många färger och varianter är på ingång, både mönstrade satinband ...
 glittriga band ...
 smala satinband med guldkant ...
 och ripsband i ett flertal färger och mönster ...
 Några varianter av knappar, som dessa ...
och de här prickiga ...
och blommiga träknappar!
Läckra satinblommor med strass!
En dubbellänkad guldfärgad kedja.
 Lite nya pärlor kunde jag ju inte heller låta bli ...




Jag hoppas jag får åtminstone något paket i morgon ...

Read Comments

0 kommentarer: