16 dec. 2011

Tillfälligt avbrott

Tyvärr blir det inte så tillfälligt som jag måste hålla butiken stängd - minst sex veckor räknar jag med.
Jag återkommer senare med mer information om vad som föranleder detta, men jag kan ge en ledtråd ...


Jag klantade mig rejält på onsdag kväll ....
Efter att jag haft besök av en Tindra och sex damer som var här och pysslade tidigare samma kväll. Och det var det jag hade tänkt blogga om, men jag har inte fått in bilderna från detta i datorn än, men det kommer så småningom ...

2 kommentarer:

Susanne sa...

Oj! Har du skadat dig gipsad till julhelgen, din stackare....
Kram Susanne

Miriyama sa...

Hej Susanne! Ja, jag hatar ju julen, så vad gör man inte för att få slippa julfirandet;) Fast att bryta fotleden (båda fotknölarna) var kanske överdrivet. Gissa om jag kommer att uppskatta så simpla saker som att bara går in och ställa sig i duschen, när jag så småningom (om sex veckor)blir av med gipset och får stå på båda mina ben igen!!
Kram på dig, och fall inte i halkan (fast det var i trappen hemma jag ställde till det).

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...