Akrylarmband

Eftersom jag lyckas rätt bra i min ansträngning att inte göra några nya smycken - och dessvärre ingenting annat heller - så får jag leta fram lite sånt som jag smyggjorde under "semestern". Här tre armband med akrylpärlor och dito berlocker, trädda på elastiskt tråd.
Rosa och röda ponybeads (utplockade ur hinken) + berlocker och hängefästen som ser ut som tibetsilver men är av akryl, eftersom dom är betydligt lättare än metall så kan man vräka på ordentligt utan att det blir för tungt.

Stora lila och runda blå metalliga akrylpärlor + gula och gröna + tibetsilverliknande rondeller.
Jag har mer akrylpärlor som jag inte visat än, som dessa gula och gröna (finns i fler färger) med iriserande yta. En del är sådana som jag sorterat ut ur hinken med blandade akrylpärlor, så den kan du kolla i, där finns bl. a. de färgglada pärlorna nedan ...
Samma mellandelar som ovan + STORA karamelliga pärlor .

Read Comments

1 kommentarer:

haggalen sa...

Snyggt med metall tillsammans med färgglada pärlor