22 aug. 2011

Magnetörhängen

Jag har ju som sagt haft ett par energilösa veckor och inte känt mej det minsta kreativ. Men jag hade ett par kreativa tjejer här förra veckan, nämligen Maja och Klara. Och nu ska jag äntligen visa vad dom hittade på - nämligen magnetörhängen!

Jag har ju dom här lite mindre magnetlåsen och dessa fiffiga tjejer kom på att dom kan användas till örhängen! Magneterna är så starka att sätter man delarna på vardera sidan av örsnibben så håller dom ihop - väldigt smart för den som inte har hål i öronen (och inte alltför känsliga örsnibbar för det klämmer rätt bra). Sen är det ju bara att sätta dit något hänge i ena delen (eller för all del i bägge), här är ett par örhängen med emaljerade peacehängen (Klaras) och en variant med kedjor (Majas).

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...