Uppdatering på smyckeur

Jag började ju ha slut på smyckeuren så jag beställde nya och de har kommit nu.

Nu har jag dessa 13 med vit urtavla och så de fyra på nästa bild med en röd, en grön, en svart och en vit. De har samma form och har ett extra fäste som sticker ut vid 2:an, vet inte hur det är tänkt men man kan ju hänga klockan lite på sniskan då om man gör ett halsbandsur. Priset är fortfarande 40 kr/st.
(Uppdatering 110625: Nr 1 och 4 är sålda)
Klicka på etiketten "Smyckeur" så hittar du några inlägg med inspiration till dessa klockor.
Här är lite mer som jag hittade på GemstoneGifts
Och på Collect Fair

Och den här "ur"-snygga klockan från Æ Design ! Det var ursprungligen en av mina ur, men hon har pyntat det med gröna kristaller så det blev ett riktigt juvelsmycke. Dom där snygga kallorna skulle jag gärna vilja ha också.
Kolla även hennes alla andra snygga smycken!

Read Comments

0 kommentarer: