Nya berlocker och ett nytt hängefäste

Okej, några av dessa har jag haft en tid, och en del har väl dykt upp på något smycke, men här blir de i alla fall närmare presenterade.
Riktigt snygg och välgjord berlock av tibetsilver - motorcykel eller moppe med förare. Berlocken är 21x20mm stor och kostar 4 kr/st.

Den stålfärgade kulkedjan passar bra till hojen.

Två Buddha-berlocker. Buddha-huvudet är 23x15mm och kostar 3 kr/st. Sittande Buddha är 27mm hög (inkl. ögla) och kostar 4 kr/st.
Snabbt fixade örhängen. Några fler berlockörhängen hittar du här.

 Tigerhuvud. 18x14mm (inkl öglan) kostar 3 kr/st.
En ny drake komplett med hängefäste. Total höjd 41mm, själva draken är 25x21mm. Den kostar 5 kr/st. Andra djuriska hängen (örn, tiger och en annan drake som är slutsåld) finns här, och en kobra hittar du här.

 Sol och måne. 27x20mm (inkl. öglan). Kostar 4 kr/st.
 Stort kors - 57x37mm. Baksidan är slät omönstrad. Det kostar 5 kr/st.
 Stort hänge med fem öglor, total höjd 39mm och bredd 28mm. Priset 4 kr/st.
Högerhand, 19mm, 3 kr/st.
Liten snurrig berlock - 8mm i diameter (höjd med ögla 11mm. Den kostar 1 kr/st.
Snyggt hängefäste i tibetsilver. Total höjd 15mm. Öglan för rem/kedja är ca 14x4mm så det går på även de flesta färdiga halsband. Pristet är 2 kr/st.

Read Comments

5 kommentarer:

Linda Lunda sa...

Hej !
Hur köper man från dig?
Är intresserad av sittande buddhor.
Mvh Linda

Miris Skaparlusta sa...

Hej Linda! Jag har slutat sälja för postleverans så det går inte längre att beställs från mej (jag tror buddhorna är slut också), men t.ex. hollydesign har en modell av sittande Buddha.

Linda Lunda sa...

Tack. Så synd.
Det var just din Buddhastil jag ville haft.
Du vet inte vart jag kan få fatt i dessa?
Mvh Linda

Miris Skaparlusta sa...

Jag köpte berlockerna på Ebay. Kollade nu och det finns en 20-pack och en 100-pack av den där modellen. Söksträng: Buddha Tibetan Silver Carms 25mm

Linda Lunda sa...

Tusen TACK! Ska kika genast!