En ny award!

Tänka sig, jag fick en ny award idag! Från Farmor Ankus som har bloggen Farmors Pyssel. Hon håller ju på med allt möjligt pyssel - hon både stickar, virkar syr, scrappar och gör smycken. Och har beställt smyckematerial från mig, upptäcker jag när jag kollar runt lite - det hade jag ingen aning om! Och en väldigt snygg blogg har hon också. Kolla in den och även hennes andra blogg Myricas Ateljé - den är kanske inaktiv men det finns fina saker där att inspireras av. Och det var där jag hittade hennes riktiga namn som jag ju faktiskt kände igen ...
Så naturligtvis ska Farmors Pyssel ha min award också ...
Jag ska lägga in Farmors Pyssel i min blogglista så snart det funkar - ikväll är det strul med lite av varje, men det rättar väl till sig snart hoppas jag ...

Read Comments

0 kommentarer: