20 apr. 2011

Nya öppettider

Oj, jag höll på glömma! Fast jag hade skrivit in det på Informationssidan - trodde jag, men det var visst på informationsrutan längre ner på sidan och inte på den speciella informationssidan upptäckte jag - nu är det i alla fall på båda ställena. Eftersom dessa nya tider gäller fr. o. m. denna vecka så borde jag ju ha larmat lite tidigare om det, men glömsk är jag ju ... Största ändringen gäller torsdag, då jag flyttar fram öppettiden tre timmar. Så detta är vad som gäller framöver ...
 
Tisdag kl. 15-18
Torsdag kl. 15-18
Lördag kl. 12-15
 
Om du tänkte titta in nu i morgon (torsdag) på den tidigare öppettiden, så går det nog bra ändå - som vanligt kan du bara slå en signal och kolla att jag är hemma (ska bara ut och handla lite, undrar vad dom har för öppettidet på ICA i helgen?, annars är jag hemma).

Inga kommentarer:

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...