Jag har fått en award!

Jag har fått en award! Så kul! Jag får ju ofta uppskattande kommentarer av er som kommer in i butiken, men inte så mycket kommentarer på bloggen (mest från "Tant Grön"). Men nu fick jag alltså en s.k. award (utmärkelse) från Nettan - Tack så hemst mycket för den! Hon är en sån som pysslar med lite av varje också - kolla in hennes pysselstuga med mycket virkinspiration.

Nu vet inte jag om det finns några speciella regler för hur man ger och tar emot awards, men jag måste förstås dela ut några själv. Och för detta ska jag naturligtvis designa min egen ...
Så här blev den - passar till lite olika kreativa pysselbloggare.
De första som får den är:
"Tant Grön" för hennes kreativa virkblogg!
Majahimajaha för att hon är en sån kreativ scrappare!
Kreativitetsfnatt för supersnygga målningar/teckningar!
Och så till Nettans Pysselstuga förstås, som tack och för de färgglada virkerierna!
Nu måste jag bara komma ihåg att upplysa dem om detta och se om de vill ha min award (jag får kanske göra en mer diskret variant för dem med mer stilren blogg).

Read Comments

0 kommentarer: