14 dec. 2010

Nya papper




Jag har fått hem lite nytt på pappersavdelningen. Bland annat handgjorda papper i flera färger och varianter som de på den övre bilden. De är i A4-format och kostar 4-5 kr/st.
De här skimrande papprena ser ut som sidentyg, verkligen tjusiga! De finns i silverfärg, koppar och pärlemorvit. De är också A4 och kostar 5 kr/ark.
Rivningspapper med vit kärna - det blir alltså en vit kant när man river bitar av pappret. Det finns i massor av olika färger (bilden visar inte riktigt rätt färger, jag har inte hunnit ta en egen bild). Dessa papper är ca 25x35 cm 0ch kostar 3 kr/ark.

2 kommentarer:

Maja sa...

Vart beställer du papper?

Miris Skaparlusta sa...

Det är en affärshemlighet ;), men en del scrapbookingpapper har jag faktiskt köpt på Tradera, det är annars svårt att få tag i till bra pris tycker jag.

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...