Scrapbookingdekorationer - blommor och blader

Nu är det ju höst (eller rent av vinter), men det är kanske nu du sitter med bilderna från i somras och ska göra ett scrapbookingalbum för att minnas (och se fram emot nästa sommar). Så då är det ju inte alldeles fel med söta blomdekorationer. Här är några olika mulberryblommor, samt två olika blad/löv med stjälk. Alla varianter kostar 1 kr/st.
Blommor i blandade färger med gröna blad bakom. De är ca 20mm stora.
Många olika färger och 15mm stora.
Prästkragar, också 15mm.
Solrosor med gröna blad, 20mm.
Gröna blad med lite rött i toppen. Bladet är ca 17mm och stjälken 20mm.
Lite större (20mm) helgrönt blad.

Read Comments

2 kommentarer:

Maja sa...

Tänkte bara fråga dig om du har gjort din design/header själv för den är jättefin.

Miris Skaparlusta sa...

Min header ingår i den här bloggmallen (som jag hittade nånstans), men jag har designat om lite - det rosa bandet och spetsen och den "handskrivna" texten (jag har gjort ett typsnitt av mina egna bokstäver). Och en del mixtrande med koden blev det innan allt var på plats. Men det behövs lite mer mixtrande för av någon anledning står det inget datum längst upp på inläggen, bara tid, fastän jag ställt in att datum ska visas - jag får se om jag hittar felet.