29 okt. 2010

Halloweenpyssel

Snabbfixade halloweenpyssel för en skrämmande helg.
 Fladdermöss av svart kartong och neonpapper. Mallar till fladdermöss hittar du längre ner.
 Spindlar av piprensare. Ta 4 piprensare, vik dem på mitten och tvinna ihop så det blir ett huvud/kropp. Vik ut benen och böj dem i knä- och fotleder. På den svarta trädde jag några nabbi/hama-pärlor i neonfärger och på den randiga klistrade jag fast två rullögon.
 Klicka på en bild så du får en större storlek. Spara bilden/mallen på hårddisken och skriv ut den i A4-storlek.


1 kommentar:

haggalen sa...

Jag gillade spindlarna som var ett enkelt Halloween pyssel för barn.
Susanne

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...