Nytt på skrivarbloggen

Fortfarande har jag inte fått ihop hela del 7 i serien "Hur ska det sluta?", men jag är halvvägs.
Däremot har jag digitaliserat en gammal novell som jag hittade i gömmorna härom natten. Den är cirka tjugo år gammal, vilket märks till en del. Om jag ska publicera den i något offentligare sammanhang, så får jag nog modernisera den lite, men nu skrev jag bara av den som den var. Den är ganska lång (jag har svårt för att skriva kort) 12½ handskrivna A4, blev 6 sidor Times New Roman 12p. Orkar du inte läsa hela, så börja i mitten och läs slutet (det är faktiskt ganska bra, lite skräckigt) ...

Här finns novellen "Bölden"

Read Comments

1 kommentarer:

Anonym sa...

If you desire to obtain much from this piece of writing then you have to apply these methods to your won webpage.


Feel free to surf to my website :: design tips