Bokstavspärlor - kuber och coins

 
Två varianter av bokstavspärlor i silverfärg. Dessa pärlor är av plast men med mycket fin metall-look. Kuberna är 6x6x6mm och som du ser på bilden är det ett stort hål, ca 4mm. De kostar 1 kr/st. De runda/platta är ca 7mm i diameter och har bara ett mindre hål. De kostar 50 öre/st.
Jag satte kubpärlor som bildade namnen på mina katter på en flätad halsrem. Mellan namnen satte jag ett hängefäste och på det ett cat's eye-hjärta.
P.S Eftersom jag fått hem fler svarta flätade remmar till ett bra pris, så kostar de nu bara 10 kr/st.

Read Comments

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Letar efter bokstavspärlor, sånna små runda som du har här, vart hittar jag sånna? Tacksam för snart svar /Jenny

jennys_smycken@hotmail.com

Lovisa sa...

Vart kan man köpa dessa? Säljer du de här? Tacksam för svar!! :)

Miris Skaparlusta sa...

Jag har slutat sälja, men bokstavspärlor (och en massa annat) kan hittas hos säljaren Resident Evil på Tradera. På fyndvaruhuset kan du hitta en förpackning om 250 silverfärgade bokstavspärlor (kuber) för 49 kr.