4 aug. 2010

Metallbokstäver



Snygga bokstäver av metall som man trär på ett band. Bokstäverna är ca 11mm höga och passar till band som är 8-9mm breda. Jag har inte räknat hur många jag har av varje bokstav så passa på medan det finns tillräckligt många för det namn eller de ord du vill sätta ihop. Eftersom de tillverkas i något annat land så finns ju inte ÅÄÖ med, så man får nöja sig med en mer internationell stavning. Bokstäverna kostar 2 kr/st.
Jag testade med ett satinband, men ett lite tjockare band blir nog bättre.
Bandfästen hittar du här.

4 kommentarer:

madeleine sa...

hej vart kan man köpa dem? tack för svar! :)
mejl:madeleinewinbergs@hotmail.com

Desirée sa...

Hej!
Vart kan man köpa dessa?
Otroligt tacksam för svar!
http://dfrank.blogg.se

Miris Skaparlusta sa...

Du kan beställa från mig! Skicka ett mejl (mirisskaparlusta@gmail.com) och skriv vilka bokstäver och hur många du vill ha.

Miris Skaparlusta sa...

Uppdatering: Jag har slutat sälja för postleverans. Dessa bokstäver finns det inte många kvar av dessutom. Håller på att avveckla butiken så jag gör inga nya inköp.

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...