8 juli 2010

Min bok har fått en blogg

I förhoppningen om att få lite feedback på mitt skönlitterära skrivande har jag nu startat en skrivarblogg. Där har jag lagt upp alla 51 kapitlen i min första bok, så att den som orkar läsa den kan kommentera och komma med kloka åsikter och konstruktiv kritik. Boken finns i några exemplar i pocketformat i min butik och kan köpas för specialpriset 99 kr. Den finns också att beställas från vulkan.se, men då blir den dyrare. Eftersom den trycks upp när någon vill köpa den, så kan jag fortfarande redigera texten och lägga upp på nytt. Det är därför jag vill ha denna feedback, så att jag kan förbättra boken allt eftersom.
På skrivarbloggen kan du ju välja att bara läsa några kapitel och komma med synpunkter på just dessa kapitel och inte nödvändigtvis hela boken.
Framöver ska jag förhoppningsvis få tid att också lägga upp andra texter och också skrivtips för dig som själv är intresserad av att skriva.
Här kan du läsa vad min första bok handlar om.

2 kommentarer:

Hampus sa...

Intressant... ska kolla in den! Själv gör jag mina böcker hos www.solentro.se där jag behåller alla rättigheter själv.

Lycka till med boken! / hampus

Miris Skaparlusta sa...

Hej Hampus! Jag förstår du gjorde den här kommentarer bara för att få göra reklam för Solentro :) Men det verkar faktiskt intressant, särkilt för fotoböcker - jag ska kolla mer på det, och din blogg innehåller ju en del tips ...

Ännu en färgglad målning

Ännu en målning med cirklar och prickar. Och så en katt ... Den är 40 x 50 cm. Jag funderar på om jag ska hänga ett rött hjärta på kat...